בשבוע שעבר קיבלתי טלפון מחברה טובה. "אני מתחתנת". הו, מזל טוב, הגיע הזמן. אישה מדהימה שחיפשה את בחיר לבה שיתאים לה, שאיתה יחלוק את החיים, ויחד יחפשו את משמעות החיים.

כי אחר הכל, שניהם אנשים ששואלים שאלות בלי סוף: בשביל מה אנחנו חיים, מה הטעם בכל פעולה ובחיים בכלל ורוצים להבין כל פרט. והנה, מצא מין את מינו, ובאמת בחירה טובה ומוצלחת.

אז מה עם שמלת כלה, היא שואלת אותי.. ואני מריצה בראש את כל המקומות שזה עתה עברתי בהם, מתוקף עבודתי, ואומרת לה: שמלות כלה במרכז. זה זמין, זה נגיש, זה קרוב, וכל הקולקציות שקיימות בכל מקרה נמצאות באזור המרכז. אז אם את רוצה שמלת כלה כלבבך, ברור שתמצאי.

או קיי היא אמרה. שמלות כלה במרכז. אז לאן אסע? ממש מרכז? כן, תל אביב וסביבתה. שם יש ריכוז גם של דגמים שמגיעים מחו"ל וחידושים ללא הרף, ולרוב, כל המעצבים נמצאים באזור זה.

אני חייבת שמלת כלה שתהיה לפי האופי שלי. את יודעת שאני יצור שקט, לא "שופוני" מידיי, אבל אלגנטי ועדין. כן אני יודעת, עניתי, בטח. אני מדמיינת אותך בשמלת כלה עדינה, מבדים יקרים מאוד, בעלת תיפורים מינימאליים, כזו שגולשת, בעלת גזרה זורמת. מחשוף עגול ועדין, ואולי שילוב בין צבעי שמנת ולבן, וכמה מלמלות מאוד עדינות.

כן, זה הכיוון, היא ענתה נרגשת. האם תוכלי לחפש איתי שמלת כלה? בטח, עניתי. וכמה ימים אחרי כבר קבענו פגישה אצל ליאנה, ובאמת, הדגמים שנגלו לעינינו היו מיוחדים, חדשניים, ואפילו בעלי גוונים וסגנונות יוצאי דופן. שמלות בסגנון מיושן, שנעשו עתה, ידי אומן שתופרות יצירות מרהיבות, להנאת הכלות.

ובאמת, פגשנו עוד כלות נרגשות, שקבעו, אם לקנות או לשכור, אז שמלות כלה במרכז, כי קרוב לודאי שהכל מתרכז במרכז… מצאנו את עצמנו משוחחות עם בנות על שמלות כלה, וכל אחת הוסיפה לנו את זווית הראיה שלה, את הידע שרכשה עד כה, וכך חלקנו חוויות, ותוך זמן קצר מאוד מצאנו את השמלה. שמלת שיפון מהממת, עם שכבות מלמלה מאוד עדינה, שזרמו כמעיין. קו מותן מעט נמוך, מחוך עדין שנתן קו מדויק לגזרה כולה, כעמוד שדרה. באמת שמלה שהיא יצירת מופת. אצל ליאנה תוכלי גם את למצוא את השמלה שתעשה לך את הערב. אין רגע מאושר יותר מאשר הרגע בו את אומרת: מצאתי.

סלון כלות ליאנה – הסלון שבנות המרכז חולמות עליו. בסלון מגוון שירותים מפנקים ליום כלולות. ליאנה מבטיחה חוויה בלתי נשכחת בסלון מושלם עם אווירה מיוחדת. כל כלה תצא עם שמלת חלומותיה. עיצוב שיער ייחודי ואיפור מושלם. באתר ניתן להתרשם מקולקציות מרהיבות.