לא פעם בחייך ודאי מצאת את עצמך שטה בדמיונות הדורים על יום חתונתך. על האביר שיוביל אותך אל החופה, בעדינות, בג'נטלמניות ובקסם, כמו שרואים רק בסרטים. ודאי דמיינת לא פעם את שמלת הכלה הצחה שתעטי לגופך. שמלה רכה, שופעת בדי יוקרה בהירים ומבריקים, אשר תפורה בקפידה ומיועדת רק לך בלבד.

כל אחת מאיתנו הפליגה בדמיונות, עוד מהיותה ילדה. הטבע הנשי הזורם בנשמותינו, הביא אותנו לחשוב על היום המצופה, וודאי שכל פרט הקשור ליום החתונה שלך, הוא עניין רציני וחשוב מאוד עבורך.

כל אישה זוכרת את עצמה כילדה העומדת וצופה בכלות המאושרות העומדות כשלגופן שמלות כלה הדורות שהופכות כל אירוע למלכותי, ואת הכלה בעצמה, למלכת הערב. שמלות כלה הוא נושא רגיש לכל אחת מאיתנו, ולאו דווקא לפני החתונה, אלא, התכנון מתחיל כבר בילדות.

והנה, השנים חולפות, וגם את מגיעה לרגע שבו קבעת עם האביר שלך את יום החתונה. מאותו רגע, חולפות אצלך עשרות סגנונות של חתונה, של אירוע, שמלות כלה, אביזרי נוי שיהיו בערב שלך ועוד.

אם חשוב לך להיות ייחודית, מקורית, ולבטא דרך שמלת הכלה שלך משהו שהוא שלך בלבד. ודאי תתענייני מאוד בנושא של תפירת שמלות כלה. אותן מעצבות העוסקות בתחום זה, נמצאות תמיד בתהליך של חידוש והתרגשות, עם כל כלה וכלה, הרוצה לממש את החלום שלה בעזרת אותה אומנית.

תפירת שמלות כלה, הינו תחום ייחודי שלא מש מהעולם. הרצון שלך לממש ולבטא את ייחודיותך, טעמך האישי, והחלום שלך, יבואו לידי ביטוי אצל מי שתתפור לך את שמלת הכלה.

תופרת אומנית כמו ליאנה הידועה בתחום, תדע למדוד את מידותייך ותוציא מהנתונים שלך, מכף רגל ועד ראש, את הפריט המושלם עבורך. חשוב לבחור במעצבת תופרת שיש ביניכן הבנה וקליק. את הקשר ביניכן אפשר יהיה לראות ביפי השמלה. כיוון שזה יהיה הפרויקט המשותף לכן, והוא מאוד עדין לכל אישה ואישה. לכל כלה וכלה.

אדם הבוחר במקצוע של תפירת שמלות כלה, כמו ליאנה, מעצבת שמלות הכלה, ודאי מיוחד מאין כמוהו. שמלות כלה אינן דומות לשמלות רגילות, אלא הן המימוש של החלום של הכלה והחתן ביום הנישואין, ואין ספק ששמלת כלה יפה שקוצרת מחמאות, היא פרי עבודה של איש מקצוע מיומן שאוהב את עבודתו.

סלון כלות ליאנה מבטיח מקסימום שירות במחירים נוחים במיוחד. בואי לעצב לך שמלה משלך. ליאנה מעצבת השמלות תבצע את זה בצורה המושלמת ביותר. סלון כלות ליאנה מבטיח לך חוויה מושלמת ביום כלולות. היכנסי להתרשמות ויצירת קשר.